ضرورت جذب سرمایه‌گذار خارجی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مجتمع خدمات سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف استان از جمله گردشگری برنامه‌های مختلفی تهیه‌شده است.

به گزارش میراث‌آریا، یدالله رحمانی اظهار کرد: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند نقش اصلی برای سرمایه‌گذاری و بسترسازی بخش تولید و اشتغال را داشته باشند در این مرکز مستقر می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان تاکید کرد و افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و با راه‌اندازی مجتمع خدمات سرمایه‌گذاری می‌توان به جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان امیدوار بود.

او اتصال استان به شبکه ریلی کشور و احداث آزادراه را زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذار دانست و گفت: اعتبارات دولت در این زمینه ناچیز است، جذب سرمایه‌گذار در دستور کار جدی دولت در کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: درصورتی‌که به راه‌آهن متصل شویم می‌توانیم نقطه میانی کریدور سرخس- اقلید- یاسوج- اهواز و بوشهر باشیم، بنابراین موضوع راه‌آهن را در مرکز کشور پیگیری خواهم کرد که اعتبارات راه‌آهن یاسوج از منابع ملی خصوصاً تهاتر نفت تامین شود.

رحمانی بابیان اینکه به موضوع تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه نیز می‌پردازیم، ادامه داد: نیاز است با ارائه گزارش‌های دقیق، این مسائل را پیگیری کنیم تا اعتبارات این بخش‌ها نیز تامین شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601153
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha